Måndag

Då var helgen slut och det var dags för skola igen.
Började kl.8.00 idag med matte efter det var det arbetsätt och lärande där vi fick reda på att vi skulle ha prov om 2 veckor.
Sen var det lunch och efter det svenska, då satt jag ute och jobbade och jag blev klar :D
Efter svenskan hade vi prov men det var mer som en slags genomgång.
Till sist var det natur där jag och Becca kom ganska långt på vårat arbete :)
I morgon är det ingen skola fast jag ska till skolan ändå för att vi håller på med ett grupparbete och vi ska gå och kolla hur det ser ut där i morgon men det är det enda på hela dagen, så verkligen kort dag i morgon :D

Ha det så bra så länge så skriver jag kanske mer i kväll

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0