Hej hej!

Hej hej!

Kom hem från mormor för en liten stund sedan, lämmnade kameran och hoppas att laddaren kommer att funka.
Började klockan 8.00 med i-val (fotografisk bild) inte det roligaste, vi skulle till fotomuseet på besök och det var inte så roligt.
Efter det skulle vi ha svenska men hon var sjuk som vanligt på onsdagar :P men det gjorde inget bara lite tråkigt med 2 timmars håltimma innan nästa lektion började.
Slutade 13.15 gött :D
Nu ska jag snart på Täb (Tjejer är bäst).
Skriver mer när jag kommer hem.

Ha det bra så länge :D

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Vet du, Din blogg äger carro, jag fattar inte hur du orkar skriva så mycket, och så himla bra! jag har bara lust att läsa den hela tiden ! XD :DD

2009-04-22 @ 22:04:47
URL: http://johaannnnaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

ha hittade dig på johannas sida när jag kollade foton, kram

2009-04-22 @ 22:13:50
Postat av: johanna

Den Äger din blogg! , lyssna inte på jonathan! :DDD

2009-04-22 @ 22:16:05
URL: http://johaannnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0